Monday, July 28, 2008

::yekE hurMmm::

td aku sempat berym dgn my beshfwen intan..


oogie bogie: kalu ad gupren mesti xnk kawn ngn kite dah

oogie bogie: nyampah

oogie bogie: hahha

oogie bogie: tapi kalo aku gupren pon, ak xnk boypren ak rapt ngn pompan

oogie bogie: hahhahaha

oogie bogie: kadang2 time sorang2 la

yuhuu ejanler: hurrmm

oogie bogie: kite leh buat pilihan pling tepat

yuhuu ejanler: aah ek hehehe

yuhuu ejanler: aku pon xnk

yuhuu ejanler: ok2 aku kene phm la

oogie bogie: kite maybe buat mistake yg same

oogie bogie: paham2 jgk

oogie bogie: tapi kalu sume asyik2 kwn pompan gurprn tersisih

oogie bogie: marah gak ni

oogie bogie: kan?

yuhuu ejanler: aahla

yuhuu ejanler: ok2 aku mengerti skrg..

yuhuu ejanler: br aku sadar hehehe

katenya kalu lelaki yang kwn rapat ngn kita dah ader gf, die dah xnk rapat ngn kita sb tkt gf die mrh,..hurmm or nk concentrate kat gf die?????

mule2 aku xbrp nk trime la pe intan ckp tuh..mane leh,friendship is friendshipla xder kaitan ok...aku elok jeh bekwn ngn dieorg,..sb aku plg rapat kwn lelakila..yayeed xmrh pon,..blom lg kot hehe

tp ble pk kalu akula jadik gf tuh..mrh x bf kita asik bekepit ngn kwn2 pompuan jeh walaupon dh mcm adik bradik..aah mrhla gak sket hehehe



*LaliNk JamBu +mE +iNtaN = KAMI


ok2 skrg br aku ngerti..hurmm maap aku ngn intan bkn ngumpat kamu lalink tp lalink yg dh xmesra ngn kami.. :( dgr cite dh ader gf br,.. hahaha so kami bedua buat perception sendirila sape suwuh sombongg!! buweekk! cerita ini bukan utk kamu jeh tapi saje buat isu :P~ *rindu pesahabatan yang ddduuuuuuuuuulllllluuu!!

ala bagi aku der bf ke x, nk kwn ngn sesape xkesahla..dengan syarat atas nama KAWAN ok.. so aku pon xleh mrh kalu yayeed nk kwn ngn pompuan memaner pon,..die juga kena ader his own life, dgn kate lain idup dlm dunia xsingle die kjpla..as long as we saling percaya sudah!!!! n yang dah lps tuh lpsla...

tp kalu rapat dgn ex?????????????....no komen la plak.......

::tapi ramaila kengkwn aku yg dh xrapat sb dah der bf ngn gf...pelik?? n ader yg xks kwn pon ader...MCM BGS!!! dokla dlm tempurung ngn bf ko tuh!!! huh! THE? emo la plak..









3 comments:

shafa said...

Tak pe bagi membe2 chance rapat ngn bf & gf dia gak...kan kawan tetap kawan...kl susah or senang nanti nak tolong membe2 gak..

honeysour said...

suke gak n3 ko kali ni jan...
tak terjawabla plak aku soklan tu...
cam aku gak...
aku x suka tunang aku kawan ngan pompuan...aperlagi x-gf...mintak mahapler yer en. lollipop (nama timangan tunang aku)...
hehe tapi aku kan ramai gak kawan2 lelaki...dia tak marah lak...
kalau dia, aku marah....
err..patut ke??;p

MOLY said...

mmg jambu laa muka dia
:D