Tuesday, January 6, 2009

::LesEn besaW::


yeeayy dh dpt dh sijil!
org lain yg sebok betunang nk kawen bagai
xg kusus kawen lagik aku dh dpt dl hukhuk
nasebla sijil nie seumur idop kalu x bp kali
aku nk amik lagik aku xtawla hehe
xpon kene amik lagik skali sb dh lupe hahaha
adakah kenyataan2 diatas menunjukkan
aku akan berkahwin 5 thn lagik?atau 3?atau 2 tahun lagik?
....hehehe tunggu sajork ya.. itu sy xmoh jwb
kawen ke x itu bkn yg penting di sini
wahh~xpenting?eerkkk?
kalu ader tuh aderla.....
yang pasti nk frame sijil nie xpon potostet
sb tkt ilang..aku xsanggup nk g lagik!!!
saye dh ader sijil sape mau kawen sama saya?
marii~
::mekaceh fazie n amy tlg amikkan sjl :)

3 comments:

che-mie said...

hehe

ada lesen tak besow lagi la kalau makwe pun tarak hehehe

ALOY said...

macam mangkok perayon je entry ni, lu,bikin gua panas je. sapa nak kawin dengan lu ek...

f a r e E z a N said...

che-mie : la carikla yang besaw dunia nie merate2 ader keh3x

Aloy: aku mmg ske nk buat ko panas :P sape nk, angkt tgn? lu mau ka?