Sunday, January 25, 2009

::khAs uTK Si bahloL::

mengapa binatang kini disifatkan paling mulia dr sesetengah manusia?
jawapannya: sb sesetengah manusia2 itu xpatut dipanggil manusia jika akalnya mcm __________(sila isi sendiri)

*tepuk tangan utk mereka2 yang gagah ini(termasuk yang memerintah~si baju ijau)

lihat kereta ini... 2 bijik tayar ilang..akibat kebodohan yang melampau..menyusahkan orang yang xbersalah.



kerja si bahlul2 itu pada waktu siang kira2 xsmpai 1 jam ..asal xpikul kete di atas bahu kamu yang gagah tuh saje bang?lagi untung dr amik 2 bijik tyr..boleh bersiar2 smbil bawa pacar.

adakah apak-apak kamu juga mengeshare beli kereta ini?atau share membeli tayar ini sajer?
atau adakah tayar ini mampu membuat kamu2 yang bodo tahap____ itu membeli sebijik lagi suzuki swift bewarna merah mungkin dengan hanya menolak 2 bijik tayar ini ke kedai tayar?

ada akal ke xdok oiitt!! cilanat py mangkuk hayun... ini semua bukan slh mak apak, bkn slh cikgu atau masyarakat sekeliling tapi mslh dr kamu sendirikkkk!!!! kebodohan kebebalan yang xboleh diperbaiki... masalah dalaman mungkin........maki pon xguna baik ckp dgn hamster kat umah.



apa pihak polis boleh buat? sekadar amik report?



atau dtg melihat kejadian?...atas alasan menurut perintah atau melaksanakan tugas?tapi tanpa ada apa2 tindakan seterusnya.. xpe teruskan mengmpul report berfail2.....janji tinggal janji (aku bercakap berdasarkan pengalaman atau lebih tepat lagi dh serik dgn buat repot polis ni xde mndtgkan faedah.)


ntahla..ape nk jadi dengan dunia.. ciptalah, belilah menda canggih macamana sekalipon.. dunia makin tidak aman.. selagik ader manusia2 eh silap~binatang2 jalanan berkudis dan berkurap busuk ini menganggu ketenteramanan manusia yang nak hidup aman di muka bumi ini.




:: pihak berkenaan sila amik tindakan. adakah fungsi pak guard hanya sebelah mlm saje?oh mungkin pencurik slalu curik mlm2 sj..kan?kan?sabtu ahd pon xperlu sb bdk editorial sj yg ader..kalu yang kene curi harta budak editorial pon.......... 2x dh jadi nie.

6 comments:

me8311 said...

well suruh la company bayar ganti rugi kehilangan harta benda staff sbb staff dtg opis pon sbb keja utk company...the? ada ke company kesah??

f a r e E z a N said...

helmi: itu jawapnnye..xperlu dipersoalkan..mungkin kalu dh kene kat TANTE br mereka2 kesah sb diekan penggerak utama..LOL!

me8311 said...

seperti yang dikatakan sblm ini ada ke org nk buat kat keta TANTE tu...kalu nk tunggu keta dia kena memang lama lagi la..

aloy said...

kete sape tu jan?

yutat said...

kete ko ke ejan?cian ko hehe

deeshizuka said...

bertabah!