Wednesday, January 14, 2009

::Syiookk SinDri::

~fareezan yang syok sindri...

personaliti lahir pada MAC

berpesonaliti yg menarik dan menawan~betoii!!
mudah didampingi sgt pemalu dan pemendam rasa ~sikit la huhu
sgt baik secara semulajadi, ~xperlu diperkatakan :P
jujur pemurah dan mudah simpati ~sgt btl
sgt sensitif pd perkataan yg dituturkan dan alam persekitaran ~xkot aku ati keringla :P
suka pada kedamaian ~yeah!! laut n sunset...bkn jiwang ok
sgt peka kepada orang lain ~tgk org gak la
sesuai dgn kerjaya yg memberi khidmat kepada org lain~yup tepat!
tidak cepat marah dan sangat amanah~yeker?diragui hakhak
tahu balas budi dan tahu kenang budi~ye ank kader mmg mcm nie
pemerhatian dan penilaian yg sangat tajam~tipu xla aku rabun LOL
kecenderungan utk berdendam jika tidak dikawal ~tipu ah aku ni pemaaf
suka berangan-angan~sgt tepat!!!setiap masa
suka melancong~ye suke gak
sgt manja dan suka diberi perhatian yg sangat tinggi ~manje?errrkkk?
kelam kabut dalam memilih pasangan~hoi tipuuuuuu!!
suka dgn hiasan rumahtangga ~erkk xsgt kot
punya bakat seni dalam bidang muzik ~yeker?main gitar? :P
kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik~sudah semesti...
jgn terlalu moody. ~hakhakhak WAKENABEB!! kuang,kuang....



::dicuri dari page helmi ~sila percaya pada semua ciri-ciri personaliti ini ekekekeke :P

6 comments:

sepul said...

aku lahir bulan MAC!!

me8311 said...

wei ejan ko bukan lahir bulan febuari ke
aku rasa bulan febuari lagi betul n tepat ngn ko..!

I'm LeGend said...

harus percay kerana saya lahir bulan mac jugak! same lah kita :)

ALOY PARADOKS said...

aku tak sangke sebegitu dasat org yang lahir bulan mac ni ye...

ALOY PARADOKS said...

ermm...lupe nak tanye,,ko lahir bulan ape ye?

f a r e E z a N said...

sepul: eh samle kite :) leh smbut besday same hehe

helmi: xder maknenyer..aku lahir bln macla jgnla nk buat2 ilang ingatan lak..hehe

sarah: la sama gak kite..maka ada 3 orangla nie lhr sme leh r banje kita nanti ek..hehe :P

aloy: cik aloy yang sengal sgt ni pehal..dah kate mac bln 3 la.. kiteorang mmg hebat hakhak