Saturday, February 14, 2009

jeaNs@jins?

*berkot bagai + suar lembik(sua slck)+serba hitam mcm berkabung = KEMAS/MULIA
*berjeans+kemeja = SELEKEH/KEJI

adakah ciri2 pemakaian tuh mencerminkan keperibadian atau kekejian buat seseorang?
persoalan yang membodohkan diri sendiri.. aku bertanya sebab aku tak rasa bersalah boleh?

atas insiden yang berlaku pada aku beberapa jam lalu buat aku tertanya2 apakah slh pakai jeans?kalu formal aje kena serba itam dengan memakai seluar lembik,dan nampak bergaya?tp bg aku sama jeh mcm orang berkabung.. huh!
aku dipandang hina sb memakai jeans utk msk ke satu dwn yg agak gah!the?utk konsert okestra.. "maaf awk pakai jeans,xleh masuk"... tp xpe sy akan cuba seludup awk tp awk kene jd org terakhir msk dan terawal keluar ok?" adakah aku disamakan dengan orang2 yg xmemakai seluar?

*sedeyh dan malu*

aku jerit 987x kat mereka2 yg pandang atas bwh dkt aku dlm 55 orang kot.. "tadi aku pakai sua lembik tuhla!!! tapi keringat dara aku nie termelekatla plak kat sua!!bodo ingat aku xcntek ker pakai jeans?sua jugak kan!!" tapi aku mampu menjerit2 dlm ati je la errkk...heh

aku tepkse tkr last mnt sua atas sebab yg xdiduga akan terjadi tuh, tapi jgnlah pndg aku mcm bersalah sgt.. apa kamu pk kalu aku pakai mcm kamu2 semua aku xkan menguap 589x ble okestra tuh start?nth2 aku trus tetido kot huh!

aku xphm smpai skrg knpla kalu pakai jeans xleh?dr zaman asrama lagik dilarang bw n pakai di asrama..pela masalahnye? bukannya jeans aku tuh koyak rabak or lusuh pon...

yela2 aku mmg selekeh!!

*mencik*

8 comments:

..izza.. said...

huh!!..
xsuke sua lembik tuh...

me8311 said...

hahah kelakar la ko ni..tu kan prosedur je..okestra tu kan untuk org2 kelas atasan..so org kelas atasan untuk majlis2 macam tu xleh la pakai jeans..tak formal..jg standard la tu...konsert punk ke apa ke tak pa la..

f a r e E z a N said...

izza: yup aku juge begitu
elmi:weyh mslhnyer aku xselekeh pon phm x?persoalan di sini jeans utk org bawahan lah ek? ini satu diskriminasi huh!! *en3 ni sbnrnya aku tuju pade org2 yg dok usha aku cm pelik n siap buat muke ok!! mcmla dieorg kelas sgt huh

..izza.. said...

siannye kan...
wah..kalo jeans utk org kelas bawahan..xdenye harga jeans smpai ribu raban...xpaham ahh

lompatkataklompat said...

kalau pergi tgk orkestra di dewan philharmonic klcc, memang kena pakai formal.betul ke tempat tekaan aku ni?

tunggu aku jadi pengurus di situ, kau telanjang bulat pun aku tak kisah. sebab niat orang masuk sebab mau dengar muzik, bukan mau melihat arca si dara.

yutat said...

haha aku dh pesan kt manager situ,
kalo ade budak pompuan comot2 dtg
jng bg msuk, suh dier blk pkai gaun seksi2 n tepi kain belah smpai atas bru bg msuk hehehe
siap bg vvvvvvip lg...mau2?hehe

intan said...

takan ko nak wat pangai cam tengok 'KONSERT LINKIN PARK' KOTTTTTTTTTTTTTTTT.dresscode ap? cite skit=P

f a r e E z a N said...

izza:kalu jeans 1ribu ke atas je leh msk kot hehe
lompat katak lompat: yup aku stuju dgn kamu wahai kodok heh.. mungkin jeans tuh mengeluarkan jin2 yang akan mengganggu konsentrasi mereka2..muahahaha
yutat:nk kene ni yutat nie kamu jgn mcm2 huh!
intan gemok: ko nk kene BANTAI dengan aku smpai ko kuwus ker hah? sadapppp!! itu zmn rawk kaka :P