Tuesday, February 3, 2009

::k****g::

kate ati yg sdg mndidih:
"kalu xnk translate g keje kat the starke nstker g keje kat cmpny omputeh xyh nk menyemak kat cni.
dah keje buat cara keje
xyah nk arah2 orang ngerti?
aku taw tgs aku
dasar k****g!!!"
"aku taw ah keje aku. tipu pekataan xpernah ko tuh huh!sape suwuh keje kat cni n pe function ader 2 version?nk sng je keje ko padehal tukang translate jeh bkn buat stry pon..
tanpa segan silu aku nk ckp gak~ fakkkla!"
makan kang baru taw huh!!

5 comments:

naNi said...

aku pn xphm kn!! asyik2 itu je.. aku penah gak mintak 2 bhasa kt org wee tu pas2 die terkejut coz die dh bnyk ckp..bwt malu aku je.. stat dr tu aku dh segan nk mintak coz kita ni mcm x pro je!

I'm LeGend said...

sabau kak non, sabau...
rilex.. tarek napas panjang2...

sepul said...

terajang je

aloy said...

ko g ludah je muke die...

me8311 said...

emm betoi ckp nani..takkan la dah mintak ckp melayu patu mintak ckp english..dah la kita mintak tolong bg pendapat..pastu nk demamd plk..media lain tu lain la..sbb diaorang tu ramai2..ada nk english ada nak malay..so kita leh pilih..ni kita sorang2 je..diaorang tak rasa apa yg kita rasa..sabau je la..