Sunday, May 3, 2009

::ah Long SudaH kutiP utaNg::


aku telah langsaikan beberapa utang.


utang pada dua gadis syirap ini.
ulish "memaksa"utk menonton teater.
mahsuri~hurmm cam ok la~

aku xberapa rase nk kagum sgtla ngn cite nie.
walaupon pade mulenya jenuh aku mengingat blk cmnerla cite mahsuri nie?
hehe aku memang sedikit keji. xpernah nk minat ngn cite2 yg aku kira xberapa penting. ya xpenting utk aku tapi mgkin penting utk rakyat jelata di langkawi.*dush!dush! utk aku.


rombongan cikgu ulish membawa anak muridnya dari cosmopoint.

skrip die cm biase2 aja.arahan fauziah nawi n vanida imram jadik mahsuri.skrip vanida pon xbanyak sgtla.tapi sedeyh r gak kalu masa part akhir2 tuh.aku xnanges pon.ulish n aween poyo nangeh. betulla! :P

nama saya ulish

nama saya aween.

mereka panggil saya bijan.

kami gadis syirap.bukan sewel.

utang kedua dengan yayeed.bijak sungguh dia mengatur masa utk aku yg jarang-jarang ada utk die :P 2 pihak berkepentingan bagi die dalam satu masa.aku pon dengan rela menjoin xtvt keluarganye.maka sama rata ok.

xtvt bowling.aku juara bagi kaum wanita.xder motip pon nk bgtaw.

sebahagian anak buahan yayeed..mm kalu raye agak2 kopak jugak ah kalu dicmpur didarab dgn ank2 buah-buahan aku :P

aleya maisara. muke yayeed x?aku-"adakah aku berperatusan tinggi nk dpt ank berkulit sebegini?yayeed-"muahahahaha.tlg bangun dari mimpi.kawen dgn mat salleh pon belom tentu dpt kaler mcmnie taw".

*kecik ati*

makan malam di restoren "merana"..heh restoren cerana.yayeed n kakak mmg baik ati sb melanje kami.


utang tgk wyg dgn yayeed pun dh setel.hurm kesianla dari movie upin ipin lagi aku berutang bygkanlah dh bape cite dah.zaman tok kadok dh berlalu baru dpt g tgk wayang dgn yayeed.sgt kasehan sape jadi bf aku :P

cite die semat ah.wolverine mmg idola aku. tingat zaman skolah kumpul galaxie magazine edisi x-men semata2 nk poster wolverine.tp ble blk dari asrama apak aku dah bakar magazine2 tuh.kader baba mmg skema huh!

ok utang waktu dan segala janji dah bayar ek.

::oh baru tingat utang kat orang perak nun..adeh..bolyhker ct 15hb nie?blhker?blhke

3 comments:

sepul said...

hai bijan... bagusla bila suda setel utang. gua ingat utang dgn along hehehe

aloy_paradoks said...

kalau ko tak kagumm,, aku lagi tak kagum...

intan kurus said...

uihhhhh.byk jgk small soilder yayed.taws jgk kat medan peperangn time raye neh!!