Thursday, May 7, 2009

::JutawaN jaLanaN::

khas utk peragot~pangai korg mmg celaka baik jadi babi walau ada seseme.
pegila rompak bank negara kalu hebat sgt.bangang! ingat semua org bwk duit dlm hndbeg ker?
igt sume org pakai enpon mahal ker?dengan untung tak seberapa cilanat nie sume sgp bunuh org.nthla.same jeh mcm israel nun.

sedeyh aku berita2 lately nie ader aje mgse korban sb ragut.xcukup bunuh peragot, baby dlm kandungan pon terlibat same.bygkan awek korgker bini korgker mak korgker opah korgker yang kene ragot smpai mati katak tgh jln mcm tuh, wahai peragot sekalian.~oh aku silap peragot mane ade perasaan merekakan syaiton durjana.ati dh bebal lagi bengap.

mcmne nk atasi mslh nie?hrmkan naik motor?oh xbleyh, jln jem gile babi nanti sb sume org pakai kete.mmm jgn pakai hndbeg?rmai plak xsetuju kate nye xladiesla!xbergaya.brg2 nk simpan mane.simpan duit dlm kocek seluar?kang kaki lak kene pancung.apa kata simpan duit dlm kocek bra?mcm mak2 opah2 zaman dolu2?ishh bdk2 skrg pedulik hape, kes ragot + kes cabol la plak kang. xyah pakai duitla sng.sume pakai kad gores ajo.nk beli nasik lemak pon gores ajo. ok x?

hukuman yg aku syorkan: kita seret dieorg atas jalan sejauh 60km paling dekat.kasik pecah muka.kalu penjara, bayar denda apela sgt.

*geram*

mamposla kalu peragot carik aku lps bc en3 nie hehe.eh aku xske pakai hndbeg.kalu "terpakse" aje pakai. jadi tlg jangan ragot aku.

bertaubat ah.kalu ko tkr profesion juai berger mlm2, aku janji aku beli .taubat ek?

4 comments:

aloy_paradoks said...

kalau aku jumpe.. aku tangkap,, aku ikat kat tiang lampu.. aku bukak seluar,, aku siat kemaluan die lepas tu aku perah asam limau,, baru die tau.. ingat senang ke nak buat anak..

aku pun benci gak peragut,,, keje malas,,tau mengangkang je..

..izza.. said...

marah btul ko..sabar2....tp mmg patut ade perasaan cam ko tuh

intan kurus said...

babi pon x ngaku kaum babe!.syok gak main seret2.muke mesti letak facing tar 2.seret.jauh2.serpeh2 daging dorng kasi anjing makan.

FareeZan said...

aloy:kalu ko nk buat ajak aku skali.aku nk join.

izza: mmgla marah.geram taw! huuh!

intanGEMOK:hanjeng nk mkn ker ko agak2?.dieorg pon jijik sb mkn daging haram.mmg tahap gaban aku geram nie.