Sunday, May 17, 2009

::MiNum gaJi buTe::

dalam 1 ari aku boleh buat marathon taip 3 entri,
ini menunjukkan aku mmg bosan tahap gaban.
takder asgmnt utk aku kelua maka kene ddk opis ckp 8jam br blk.
berangan termenung berpk~semua aku dh ulang 589x
spttnya masa terluang ni aku boleh buat skrip dokumentari yang baru.
tapi mud tiada di sisi.idea larik sdg shopping di klcc.

***************************************
seloka di ari cuti mengabeskan letrik opis.

scene dlm kete keluar dari port kalu ct, midvalley.

"kalu pandai jwb ek, nk kasik teka teki nie."- yayeed
"ha pe die..bosan!"-aku
"ape die msk terang bila keluar dh gelap?"-yayeed
"mende?mm terowong?-aku
"salah.pk la"-yayeed
"mmm ntah.mls nk pk jawapan plez!"-aku
"ejan dan fared keluar dr midvalley berpoya-poya tgk wayang."-yayeed

*bangang punya teka-teki.

~teka teki itu mengingatkan aku arinih ahad.indah kalu dapat teka-teki tu skrg.walau bangang, tercuit ati kala ini.wuaaaaa! arinih juga aku telah mengecewakan impian yayeed yang agak mau kuwus sedikit itu."jom teman g klcc.isetan ader sale utk membe card."..................... "yeke?kejela.g la ajk sape2 temankan."


*************************************
seloka 2

"ko pernah dgr x kalu solat pakai sepende haram."-farez
"memandai jeh.kalu sepende ko xkoto xpela."-aku
"xla mane boleh. ko penah buatla tuh."-farez
"mmgla penah."-aku
"lantak.kalu pakai sepende mmg solat ko xsah."-farez
"ko ni suke ati jeh nk bagi hukum hakam sendirik.betobatlah weyh."-aku
"ko penah tgk ker org pakai sepende jeh time solat?aderker?aurat takat mane?-farez
"bongok!lawakla sgt!"-aku

*lawak2 gak.bile sdg menulis seloka ni aku br teringat.akibat leka dgn angan2 mat jenin
beserta mengabehkan letrik opis di kala ni, tadi aku xsolat zohor dan kini asar juga dh nk abeh.

mmg bedosela kalu xde keje ni.haiih*


::ari2 dose dtg bergolek2.

2 comments:

sepul said...

pehh ni betol2 melantak gajik bute nih..

Aloy Paradoks said...

kalau free sgt,,, taip kan entry tuk gua sekali la...