Saturday, August 15, 2009

::KaKak miThaLi::

aku sedang dikerah utk siapkan 1 asgmnt adik aku.
sebagai kakak yang baik ati aku xmahu nk kecewakan die dgn kate xmahu.
haihh ni yang mls jadi kakak nie.
adik aku semua nk harapkan aku.xboleh berdikari langsung.

aku dulu sape pun xpenah tlg.menyampah.

gile ape aku kene buat brochure guna mcrsft word.wajib guna tu je.
gile mencabar.nk buat design kejadahnya.takat copy2 tampal?
kalu guna potosopke illustrator ke bolehla aku pejam mate je buat.ekeke

gile tak IT langsung lecturer ko la.meh aku ganti tpt die ah.

4 comments:

izza said...

lecehnye...nape leh pakai word saje??aiyaaa

sepul said...

tu yang mencabarnya pakai ms word

Paradoks said...

Gua mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

Hilmi Haji Ali said...

ko buat biasa2 je..jgn lawa2..nanti lawa sgt lec tu suruh adik ko buat brochure lain plk..ko yg mati..hihi