Sunday, November 22, 2009

::iNi sEriUs!!!::

aku selesa utk tulis apa saja di sini.

yang cacat atau tak sempurna tetap juga di sini.
xkesahlah kalau ada yang xberkenan.
mungkin ini salah satu terapi utk aku yg selalu xconfident ttg diri.
mengadu nasib dlm dunia realiti dgn dunia tak realiti ni sgt2 berbeda.

bagi korg kewl ke x nk beritahu dlm dunia tak realiti ni ......yang aku semakin BONCIT. wakakaka.

mslh yang menjadi2 kini. *sigh*

rujuk balik mase dkt kmpung kaum penan dulu. gadiske mak darake mak orangke nenekke semua xBONCIT. faktor apakah?xnpk pon mereka buat sit up.atau bersenam.

beralih pada faktor pemakanan.ya.aku rase itu sgt2 penting. slh satunya mereka mungkin xminum ais! btlke minum ais penyebab buncit.?

yang sang arjuna di kmpung penan pon xada yang BOROI. hehe. kagum ok. badan mcm lipan you! auuummm~

walau apa pon terjadi tindakan segera perlu diambil.ini serius~

gmbr curi hasil dari dodot. "baru macam stage mengandung 4 bulan setengah. "

alah. bukan aku sorang jeh kan?kan?kan? korang pon kan? kalau x..ada petua?

yg sgt2 true,

fareezan

14 comments:

aloy_paradoks said...

tunjuk perut ke tunjuk ape tu?

FareeZan said...

aloy: ko npk ape? sengal!

yutat said...

oi2...xde benda lain nk cite ke?
hampes!!!!hahaha sengal cm ezaning!!!
bab buncit tu...maybe coz bnyk tido kot?ek...?

..izza.. said...

ohh...
isu sensitif nih..
hahaa

sweet.ants said...

laaa gmbr pewot ke? ingtkan kampit beras...hahhaha

jgn marah gurau je :D

hazlynda kushairi said...

keji ahhhh!!!!
terfokus yg laen~
kHAkHakAkHAKHKAha

jan, ape susah
kene denggi,
kurus la....

tu petua aku.
dah kene denggi
dah turun 6kg
maintain sudeh~

me8311 said...

ceh aku tau ko dah liquify kat adobe photoshop ni..ko dah kempiskan pic ko ni kan..

perut ko dah sama besar dgn yang atas tu kan..kan..kan hahahaha

cikwa said...

siann ko ekk..ishh itulaa aku dah nasehatkn ko dari dulu lagi ko xmo dgr haa kan dah insap jumpa keluarga penan ko ritu..
hehe...

intan kurus said...

nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk teteak!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!nk tetek!

FareeZan said...

yutat: aku dh kemaruk nk berblogging.inila kesannya.ko pon kuat tido tapi keding jeh :P

izza: upss teraseke.hehe

sweetants: kampit berasla jugak..10 kilo punya hahaha.

betty: aku mmg ramai dpt kwn denggi yg akan kurus..tapikan die akan membesar 3x ganda lps tuh..xcaye udah.hahaha.

hilmi: oi ini xde edit2 pyla senget.xde mase aku nk mengdit.aku tahan napas mase nie.lalala

cikwa: agakla insap kejap.rase mcm nk tgl trus sane haha.dh kurus baru aku nk blk cni,.

intanGEMOK: kecik,,kecik,,kecik...rata...rata,,rata...rata...rata...kempis..kempis...

hans said...

hahaha
betul2
jgn makan sambil bersulam dengan air
tambah2 air ais
adoi
tapi tulah
dah terbiasa

Firol said...

edit la dulu gmbr tu...takle aloy tu terpandang lain...

sepul said...

aku lagi boncit la dari hang. hahahah apa barang boncit kecik2

Anonymous said...

gundu