Thursday, January 21, 2010

::adnan Sempit:ahmad IdhaM xsempit::

kalu nak nonton wayang aku lebih cenderung abeskan duit dkt cerita2 luar berbanding dengan cite2 melayu. sebab aku pk mcm membazir dgn cerita melayu sebab boleh tgk cd jeh dan takut xmemuaskan dan dan lagi sekaligus akan membazirkan duit. ataupun xpyh tgk trus sebab pasti raye thn depan akan keluar kat tv. bkn nk belagak atau xmenyokong sebab aku mls ada setengah pengarah filem buat cerita guna kaki.bukan otak. ha nk mrh?mrhla.mmg betoi.tapi xsemuala kan.

dan tak terlintas pon nak tgk adnan sempit. tgk poster pon mcm hurmm.. dan tgk cerita dari mig..hurm..sebab selalunya agak mengecewakan. akibat terjebak sebab dh xde cite yg nk ditgk dah (skrg aku rajin tgk wyg oo.) yayeed dgn selamber beli cite adnan sempit nie. "ala kalu xbest pon 6 hengget jeh."

*ok xpe sebab ari rabu murah.hehe.berbaloi dgn tiket.

bila tgk yg masuk wayang tu dari kalangan mat2 rempit.,,bakal2 pelapis rempit,,dan budak2 sekolah buat aku mcm rase hampeh.

kenyataan nak dibuat di sni eceh siap kenyataan lagi.. :P adnan sempit syokkkkkkkkkkk hahaha. amat memuaskan. skrip yg bersahaja dan mmg pecah perot. bukan lawak buat2. dan yang penting di sini adalah adnan sempit bukan cerita rempit.cerita yang ada mesej. mula2 aku agak marahla jugak asik2 nk buat cite psl mat rempit. adus xde idea sgtke bang.mcm nk mengagungkan sgt mat rempit.the? adnan sempit berkisar pasal budak2 motor mcm mat despatch atau abg2 bujang yg nek motor disamakan dengan mat rempit. bak kate along raja lawak(aku xske raja lawak.)" jgn sebab nila setitik rosak susu sedara-mara rempit."

so aku rekemenkan bolehla g menonton. tahniah ahmad idham sebab berjaya keluar dari kotak kasut.

utk sam, bro wa mcm dh jth cinta kat lu ah.

8 comments:

aloy_paradoks said...

ye ke? ok aku try tengok nanti... tapi aku susah nak percaya...

ZaritH said...

aku mmg nak tgk cerita ni..tp bila mengenangkan kena bergelumang dgn bdk2 rempit n budak sekolah ni terus xjd.. kena tgk midnite kot baru ok

hazlynda kushairi said...

ramai yg ckp best weh.
aku pon rase mcm nak tgk.
cete melayu selalunye kuor tb pas raye,tu yg malas nak tgk tuh!
bape bintang ko bagi nih?

intan kurus said...

sam 2 memang dr cite die jdik gemuk 2 jdi adik rusdy ramly 2, tajuk pe tah lupa ak suke gak.mangkuk2 skit die nie.tp cam skeptical la plak nk g tgkk adnan sempit ni..best ke??.berapa bintang?

pajijn ngn betty jgn xngaku korang penah suka mat rempit okehhhh-read: Xmat rempit la.. FARID KAMIL korang 2.=p.hihi.

FareeZan said...

aloy: mule2 sush nk caye..tapi kali ni percayalah :P

zarith: midnightla lagi byk mat2 rempitla. bek ko pakai topeng ultramen lagi senang kahkah

betty: aku kasik 4 setengahla..ha g tgk cepat. raye thn ni ngn thn dpn ko mesti dh bz xsmpat nk tgk haha

intan dh kawenbelagak: nthla.aku xigtla cite pe wei..aah aku tgk cite tuh follow pyla lame.. yg bengongnye ending xtgk haha.buat penat jeh.

ko ni ble lagi nk tlg org melayu huh!

hha intan bodola ko!dh jd sisa akula.. ceh xyah igt dh!! aku dh taw die kedekutla membe aku 1 rumah ngn die haha.tapi betty impian die sudah tercapai. tunang die kan adik fared kamil.hakhak. hai betty.

..izza.. said...

"bro wa mcm dh jth cinta kt lu ah"...
aku dah lama jatuh cinta ngan die..siap idamkan pakwe sebegitu rupa...aku suke die sempoi sgt....kan...kan...ohh....angauu

dee said...

ramai kwn2 rekomen cite nh tp hati ku tak terbuka lg nk tgk cite nh...

FareeZan said...

izza-parah ko ni angau haha.

dee- btlla.xrugi.g ari rabu xbest pon xpe tkt murah haha.