Thursday, January 28, 2010

::jaduaL musiM meNgawan dan BuLan baKaL kopaK::

pergh lame gle aku xbukak blog. sebab bz cuti dan membizikan diri hehe.
2010 ni mcm makin mls lak nk berblog asal nth.
2010 ni jugak aku akan bz..yes..bz kawen eh g umh kawan2 kawen..
dah bederet dah jemputan nie. nth mane2 yg terclash tuh mtk amponla.

TAIPING 6/2- insp.shukoq,teman sekelas mase diploma.kalu xdtg die tembak dr taiping.
CHERAS 20/2-dila. teman sekelas diploma jugak.tak pegi dekat cheras jeh.mmg melmpau.
BUKIT BERUNTUNG 21/2-chalin.teman sekelas degree.xpegi rugi.xdpt jmp geng2 mase degree.

PARIS 13/3-intandahkawinBELAGAK.bekas lesbo.kalu aku xpegi kenduri die xakan berlangsung.haha
MUAR 14/3-lyza. teman serumah.ni mmg kena pegi sebab aku dh penat tiap2 mlm tlg buat goodies.

BANGI 4/4-farez. bekas duda.undangan wajib utk porak perandakan majlis.jaga-jaga.

KELANTAN 11/6- amelia. presiden kelab merangkap teman kebantalan dan kesedudukan. NK MAMPOS XPEGI? sebab moto hidup die WAJIB dlm segala hal.

ha sape lagi yg tertinggal?cpt2 gtaw.

~nk kene buat baju kurung bape helai tuh?aiya.jaja aku ade tempahan lagi.
~tiap2 bulan kopak.lagi2 si amelia, lyza dgn farez.dh maen order hadiah siap2.ewah2.siap korg.
~cuti..hehehe*sengeh kat fazi :P. nani aku dh cop offday aku ok.
~KURUS! supaya kelihatan menarik di kalangan rakan-rakan.kahkah. dan yg penting menjadi buah mulut haha.bodo.xleh blah.


dah.simpan kawen thn depanla.penat.kopak.bai.

5 comments:

ZaritH said...

humangaihhhhhhh~~
dah sampai bulan 6 ade kendurinye ye..
sila lah simpan dari awal duit hadiah.. ape kata kau beli borong.. hadiah semua sama aje.. haha!!

Aloy Paradoks said...

aku pun nak tempah baju kat Jaja la,,,

Jaja! buatkan aku baju melayu belang belang tanak poket... poket atas je... tepi jahit double,,,

intan kurus said...

"ejan jejak je.hangpa balunnnnnn."=).ah.nk tgk ak buang ko kat fesbook n rona-rona perjlnan kehidupan.buat la xdtg.ucapan ini ditujukan jua khas buat nun jauh disana jua.jambu,faris,amelia,fazi.

..izza.. said...

nnt datang taiping singgah2 la sini..haha

FareeZan said...

zarith: yela.idea yg bagus tuh haha. aku cari buy 3 get 2 free lah .hehe

aloy: sila2 xmhlla jaja jahit bantu kawan2..

intanBELAGAK: hahaha. insy. aku dh cukup tinggike nk dok sblh ko nanti

izza: xsmpai kemuntingla izza. kalu x aku dh suruh ko banje msk zoo dh hehe