Saturday, January 30, 2010

::seteNgaH jiwaku PerGi::

tajuk xtahan..ahahahaha.
sedih taw.die dh kawen.
xde harapan dh. haha

pe korg rase kalu org yg korg ske kawen ngn org lain?
ha sedeyhkan?
msalah skrg ni aku je ske kat die.kahkah gile.perasan.gile.perasan.

kepada azizul dan tya slmt..slmt..slmt..menjadi suami isteri.
kamu bedua mmg sgt-sgt-sgt-sgt la loving couple.
dan kamu tya sgtla-sgt-sgt-sgt kewl dan sabar walau xselalu ketemu.~saya kagum.
azizul yg baik hati dan sgt menghargai.~1st time jmp azizul dia lyn sy dgn baik dr somebody yg agak sombong bile sy mahu buat appointment wawancara.azizul sendiri yg kasi no phone dkt saye bukan si somebody yg sepatutnya itu. kalau dgn die jgn harap nk dpt!~bertuah kamu tya.

ok.slmt pengantin baru.semoga bahagia selamanya.sob,,sob,,*kesat air mata.
xpela,,azizul kan milik malaysia.hehe blh share kan tya? ahaks~


"dodot.i mcm nk setuju kita kawen skrg.skrg jugak."


::ambil phone skrg dan delete no phone dh.

psst// tya entri ini gurauan saja ek. :P

7 comments:

Aloy Paradoks said...

eleh... nak sound boyfren dalam diam la tu..

Nursuriani Athnan said...

ya...mmg sedey klu org yg kita syg kawen ngn org laen...
mmg dh lngsung xde harapan

intan kurus said...

Ejan memang perempuan pelik mata keranjang.

cikwa said...

sedey ekk?..ntahlaa.aku tiada perasaan sebb separuh jiwa sedeyku hmpir pergi..ape aku ckp pon aku x taw....

FareeZan said...

aloy: ape la.mane de la.maen2 je la.

suriani: eh jgnla amik serius

intanBELAGAK: pelik-pelik mate keranjang pon setia taw.hahaha.

weeda: ye aku paham. bertabahlah. tu la kalu ske ckpla ske jgn tg2 malu2..kan dh melepas. xpela kita cari yg lain ek syg?..

HasanahNordin said...

aku tuka blog link lah..lom habis bagi tau sume orang...ni link baru aku..

hasanahnordin.blogspot.com

=)

!eNa PnG said...

memang sgt sedey pon.....da dua kali da jd cam nie..nampak sgt da bkn jodoh kita...:(