Friday, March 5, 2010

::Nak TinggaL deNgan saYa taK?::

mahu bersekedudukan bersama saya?
upss saya hanya pilih wanita islam yang berkerjaya sahaja.

saya punya 2 bilik kosong yang mahu disewakan.

1. medium room- lengkap ade almari,katil(tilam xde ek) kipas syiling, lampu tidur dan paling best toilet dlm bilik. dengan harga rm350 sebulan.

2. small room- tanpa perabot kecuali meja study saje. harga rm 200 sebulan

*xsusah utk dapt pengangkutan awam,bus, taxi,(lrt wangsa maju paling dekat.)
*sgt dekat dgn masjid.nanti boleh pergi sembahyang terawih sama-sama hehehe.
*nk shoping xde mslh,care4,giant,j.j dan plg terkini wangsa walk(ade tgv nanti :P)
*kedai mkn melambak2.
*jiran pelbagai kaum 1 malaysia.

~rumah teres dua tingkat lengkap dgn perabot.siap pakej binatang peliharaan hehehehe.
~di alamat lorong wangsa perkasa 1 wangsa melawati kl.

**kemasukan mac/april.

jomlah ddk dgn saya.nanti kite leh msk same2,jln same2, seronok pyla ddk ngn saya.hahahaha.

pleazlah berminat ok! hubungi 0169772039/0173438442

***********************updated

small room sudah disewa.
medium room masih kosong.

thnx sb cal.

7 comments:

aloy_paradoks said...

racict.. nak wanita islam je,,,

sophisticated bridezilla said...

eh, aen cari umah sewe, leh tak?

Firol said...

hoo...masuk dalam mudah.com lah iklan ni

Anonymous said...

sampai hati ko gundu :(
dahla da bunuh ramai haiwan,skarang nak cari mangsa baru plak.enjin keta ko bau darah si ibu kucing 2 pon lum ilang lagi :(
-cuba teka siapa saya-

FareeZan said...

aloy: aku dh puas ddk estet.so nk rase dok ngn wanita islam plak huh

betty: ko bkn nk tetext aku.mmgla dh ramai cop!

cikgu firol: mmg sudah msk pon.ini cuma tambahan je.mudah mmg sgt mudahkan?


awen senget: oi awen kuncham ah dhla weyh mcm aku xkenai ko.dok je ngn mak bpk kat umh jgn nk bagi alsan ek nk kua rumah sb nk stdy gediks.

ko jgn smpai aku g kg subang cr mgse br plak,huh

Anonymous said...

wei..best gle duk ngan ejan...tap2 minggu di bagi duit tabung..duk ngan di ni, makan free...buat ape pun free...aku sarankan duklah ngan dia... :)

FareeZan said...

aah.sebab bapak aku py rumah so xdehallah.mari2.