Monday, March 1, 2010

::masA toLong StoP!!!::

dulu mase zaman sekolah aku rase mcm tegedik2 nk capai umur 20.konon nk mcm dh besar sgtlah..mase umur 18 dulu rase lame gile nk capai 20. masuk jeh umur 21 terus mcm rase cepat smpai tangga 25.smpai kekadang aku leh lupe org tanya umor aku..mcm kena kira blk,boleh?hahaha. zaman aku umur 20,bila tengok akak2 senior akak2 sedara yg umor 25 ke atas rase dh tua sgt dorang.sedar xsedar aku dh 26 pon. gulp! bape step je lagi nk msk 30.gile wey!! takut!!

sgt lmbt kehidupan aku bermula.lagi2 masih belum tukar status.kawan aku kate umor ko skrg ni sepatutnya ank dh 2.ah itu zman bile.kolotlah die tu.

bila dh 26 aku rase mcm nk stopkan masa je.jgn bergerak hehehe. apelah kejayaan yg aku dh capai sepjng zaman 20-an aku.? zaman remaja aku xla begitu hip..hahaha.

26 remaja lagi ke wey?ah belasah.xpe akukan awet muda.nsb aku ketot xla rase tua sgt.kahkahkah.



suit 26 ejan.ah lntak nk suit jugak!

5 comments:

sophisticated bridezilla said...

eeeiiii tak paham org gini. sekarang ni tak mcm dulu nok, kene kawen umur 20. pls pls pls sila jgn kolot. hehe. babe, kite maseh mude okeh MUDE!

Happy SWEET 26th Birthday Bejan!
*hugs*

sepul said...

selamat menjadi tua. semuga hati sentiasa tenang. ingat Allah selalu

Anonymous said...

sgt sweet.selamat hari lahir.

sweet.ants said...

haruslah berbangga ejan umur 26 lom kawen sebagai wanita bekerjaya..hahak. si anin ngan yutat pon lom kawen. ade geng laaa.hahhaaha

FareeZan said...

betty: nth aku pon xphm.maceh.
xoxo. hugs sama2 dh 26 blueek*

sepul: insy..sy akan igt pesanan org2 tua mcm kamu ngee~

tanpanama: hey thnxs walau msk senyap2 :P

sweetants: aku mmg tg dorg gak hehe.