Friday, March 19, 2010

::siaPa sanGap,angkaT tangan::

jom g genting,
g ngn sape
ala ngn kau je lah sane sejuk,
pegila mati
ala sejuk2 bestla
bai.bodo.

wow ari2 pakai mcm ni pleaz
knp? aku pakai bj kurung pun seksi ke
tgk muke ko pon dh stim
babila.

sape de gam???(jerit 1 opis)
hah?..jom buat gam....syg*smbil buat muke gile seks
ok xpe aku pakai stepler.

pelok kang!
lu pehal sangap sgt

walau ade yg cume kdg2 nk melwk dgn aku tp sebagai seorang wanita,eceh, aku adala juga perasaan mcm nk kasik penampar.mcm nk pergi dkt muke dorg n ckp "xklako pon" smbil buat tendangan wachhhhhhhhhhaaaaaaaa!!!.

kdg2 aku selalu amik remeh anggap dorg gurau je tp smpai bile kamu bole tahan?smpai nk muntah pelangi.aku rase bukan aku sorg kot pernah alami benda2 ni.kalu kamu kate aku mcm kecoh sgt nk amik peduli hal2 mcmni atau kamu nk kate aku ni perasan jd simbol seks di tempat kerja*blueekkkk!maafla ok.

jgn pk buruk plak dkt kwn2 lelaki dkt tempat kerja aku.tak semua.mksud aku di sini gangguan ada di mana-mana.laman so syial pon slh satu tpt taw.apehalla nasib aku jmp org yg sangap2 nie.adeh.kdg2 aku buat biasa2 buat bodoh tapi xberkesan jugak mmg nk kena kasik dkt muka baru senyap. lps tu kate aku ni emo xthn melawak.pegi matila.

xphmla golongan org2 mcmnie.nk kate gile sgt nk berbini tapi stgh tu yg dh ade bini makin menjadi2.

**help!help!xsuke!!!!!!!!!!!!


respectlah gadis-gadis mcm saya ni >___* jgn smpai aku plak buat gangguan kat kaum laki.igt aku xberani ke hah?

kalu ms zaman kecik2 aku ske ugut dgn ayt"gtaw mak ko! kalu gdh ngn kwn2. kompem kwn aku tkt.
tapi kalu dh besaw mcmni aku ugut dgn ayt"gtaw bini ko!!. malaon-malaon tu agak2 tkt x?



*saya bekas pesilat olahraga seni silat gayong malaysia belt merah calit 1.serius xtipoooooooooooooooooo!ha ..mari-mari.rapat-rapat.

6 comments:

intan kurus said...

lawak bodo mcm ni selalu nye org yg rapat ngn ak je ak leh terima.sbb kite tau tahap gurauan die mcm mane.tp sometime2,kalu 2 je topik die tiap2 hr geli nk muntah jgk eh?tpkan jan, sadly,ak bukan nk racist..tp ak selalu perasan, selalu nye lawak bodo mcm ni lelaki melayu yg over.melawak sampai kite rs x comfort.abeh sume dorg 'telanjangkan'.muka gatal diorg sgt obvious,sampai bile ko tgk,geli meremang satu badan.sampai cikgu jafpa ckp "eeee..tooolonggggglahhhh..!!!!".ok.geli.beza ngn 2 bangsa yg lg satu 2.yg gatal 2 ad yg gtal.memang suke melawak mcm ni.tp xde ak jumpe yg over.sampai ko rs x comfort.smpai abeh tiap inci nk story.xde.sgt simple.and limited.sedih weyyy....

dee said...

bila org wat lawak cmtu smpi kita tak selesa, tu dah dikira gangguan seksual. kita leh amik tindakan spt melaporkan pd pihak atasan.

Firol said...

kalau rasa melampau cakap...kadang ada orang memang lawak stail mcmni

..izza.. said...

mmg bahaya ade opismate cmtu..wat kita rasa xselesa utk keje..ko repot la oii

Anonymous said...

wow.symbol seks.i nmpak.dari cara yu pakai spek senget sampai pakai spek baru yu tetap howtsss...

Tukang cerita said...

belasah je org camni....