Wednesday, March 4, 2009

::aKu syG Dia&MereKa :)

LOKASI: western restaurant, look out point ampang
scene 1
makan dengan dia..dia bicara tentang itu ini itu ini....dia mula bicara tentang mereka2 yg terluka,, aku mula pk dia sgt kejam tp mula kasihan pada dia atas sebab2 yg diberi walau aku kureng setuju lalu buat aku rasa bersalah walau aku pk aku xbslh... bila dia bicara tentang dia pula.. aku buat2 biasa...dia bicara lagi tentang kami..aku teruja.. dan bila dia bicara tentang aku..oh aku terharu..mau ddk bwh meja dibuatnya :P

*dia terus blablablablablabla lagik smpai 2jam stengah*


aku: b jom blk? lame dh kite kat cni
dia: ala japla i xpuas tgk muka u lagi ni b
aku: buweekkkk! u demamke hape arinih..sudahla gelii!!
dia:la btlla........
*bebel lagik......

aku: jomla blk.. nk kencingla
dia: japla *smbil pegang talipon
aku:ee nk kencingla xtahan!!
dia:ha jom pas kencing trus blk k
*setel*

dia:ujan ni i bk dr cni b lari trus msk dlm kete,lari taw
aku:ok2..cpt 123!!!!!!

scene 2
dlm kete,..
aku: b cptla ujanla buat ape lagik tuh
dia: japla..*terkial2

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *ada makhluk bk pintu aku hhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *aku jerit

lihat!!mereka dtg ramai2,..ari sedang ujan,,naik kat atas nie semata2 nk bwk kek utk aku.."epy besday 2 u, epy besday 2 u"~ oh aku sungguh terharu.. berpayung bagai.. ohhh so suitt...:P

*paling pada demok..oooo patutla ek,.. dia sengeh aja smbil pegang kamera*

"cptla ujan nie cpt2 tiup" dialog amelia
aku dgn confident sedia nk tiup lilin.....
demmmm!!!!! sialan!!!!! ini niat kalian sebenarnya ya... xtvt menepung tawar xsmpat aku nk tiup mereka2 berubah jadik israel!!!

xcukup dgn menepung tawar,,acara memecah telo pon same.. wuaaaa!! boleh bygkan x bau aku mase ni?aku dh mcm bau bahan cucur udang yg dah lebih dari 2 hari!!! gilakkkkkk!!

sudah!!cukuppp!!


*wajah presiden yg puas bila plannya berjaya.

aku syg mereka

aku juga syg dia & mereka

nasibla si presiden seorg yg bijak hahaha siap bekalkan bj n tdg aku lagik utk aku salin...nk xnk kene la dieorg tg aku bersiap padanla muka kan.. tapi jgn igt aku dh wangi mase nie..

scene 3

msk blk dm restoren.. order2 arinih retoren tuh kasik free mknlah apa saja!!! hahahaha


mereka rakan baik sejenis.....lariikkkssss!!!!!!!!!

tapi kami bukan sejenis hehe

*lampu terpadam*

adus..lagik sekalikk!!! maluuu!!!!!!!!!! "epy besday 2 u lallalalalalalalalalalala...... yeaayy!!

malu gilossss!! rase nk terjun bwh ble waiter n waitress bwk kek kat aku... siap ader koir bdk2 lagik nyanyi...nk blk!!tlg!!! maluu!!!


kek yg mulai cair.. :P tp yummiess!


scene last..(ok2 aku janji ini last :P)

*perjalanan pulang*

aku:b sume yg u ckp td tuh lakonan je ek sb nk buang ms tg dieorg?

dia: la... xla i ckp sume 2 btl la... tp kan b...serius u bau telo lagikk..eeee,,

*aku trus senyum riang smpai bw dlm mimpi*wink wink

walau bau telo dan tepong tuh masih melekat smpai arinih tp aku ttp senyum... terima kasih syg2ku sekalian 2 kegembiraan aku dpt dlm 1 mlm..dari dia dan kamu semua :)

muacxx xoxo!


::saya mau gembira ari2 mcm ginih :)





8 comments:

sepul said...

best..best.... sodapnye kek tuh. happy besday yeh

deeshizuka said...

happy bestday, fareezan! :D

me8311 said...

haha best gile..dulu masa dok asrama n kolej aku suka sgt tgk org buat camtu kat kawan2 diaorang..at least ada peristiwa masa dok kolej..so bile dpt buat kat ko mmg best gile..lgpon masa tu, aku sorang je guna 2 bijik telo..siap pecahkan kat kepala ko lg, tapi xpecah..hahah kepala ko benjol tk? hihi

Tukang cerita said...

best...best....
akak pun tumpang hepi...
celebrate bday ngan kawan2 memang bestttttt....
:)
apatah lagi si dia pun ada kan?
:)

intan kurus said...

Xdengki pon!xdengki pon!xdengki pon!xdengki pon!Xdengki pon!xdengki pon.~tp mungkin ad jgk yg mendengki.hahahahahahhaha.ak benci korang.

f a r e E z a N said...

sepul:mekaceh sepul..kamu pon bkl naik umo bln ni jugakkan?

dee: mekaceh dee kalu sudi sila belanje :P

hilmi: ko mmg plg hiperla yg aku npk.. mau xbenjol kepale aku ko buat cobaan 2x..ader gnbo2 lain lagik yg membuktikan ko plg byk dajal aku...tp xpe aku suke..:P

kak nurul: mekaceh ustazah heh... ye epy sesgt..

intangemok: oh aku mengesan sesuatu dilubuk ati kau! sbrla ek ko tg besday ko kiteorg dtg rerami buat bahan cekodok pisang lak kat ko..kuikui sila jgn jeles..bestla manyak gnbo lain lagik ..jgn jeles..mkn pon sodap kek pon sodap adiah pon mahai hahaha..SILA JELES!

I'm LeGend said...

sonokkan dpt mereka yg sgt happening kan... so selamat ari tua again..

izza said...

eh..ur bday ek...aiyoo..apsal xckp awl²?? kalo x, leh join baling telor...heheheheh..nway...happy bday fren