Friday, March 20, 2009

::Roti beRguLuNg::

~lamenye xjengok blog nie aku sgt sibuk..masok kantor buat story aja..arinih aku bersihkan sawang2 yg dh dkt smg nie...

menu sarapan kita mudah aja.... roti gulung sosej berkeju..errkk pjg sgt?ok, roti gulung sosej..tapi ader keju..ok ape2la ek janji die roti gulung heh..
bahan yg perlu disediakan..

beberapa keping roti

beberapa ketoi sosej..(ketoi ek?ntah..)

sedikit tepung gandum

sedikit serbok roti

telo yg dah dipukui

beberapa keping keju

memula skali..gulung roti yg dh diletak sosej n keju

celup roti yg dh digulung tuh kat dlm telo


lenyekkan pulak dalam tepung

pastuh lenyek gak kat atas serbok roti..


*goreng (maap visual xder sb tukang order dh tg kat dpn umah..)

siap! walaupun xnpk cntek.. tp sedap weyh.. utk lebih feel potong roti tuh lihat keju yg cair melimpah keluar,, sluurpp!! makan dgn sos taw...slamat mencoba!!

*tukang order 530 pagi dh kejut aku suwuh buat roti ni nk bawak g opis dia acara makan-makan pagi.. nyamuk pon xmasuk tido lagi taw mase aku mangun nk buat roti nie.. gf yg mithali x? pptuuiiii

ko x kawen ngn aku siapla ko yayeed! :P

::resepi ini ihsan dari blog kak shafa...

2 comments:

dEe said...

wawawa.. bleh cuba di umah nh...

sepul said...

uihh sedap dowhhhh