Monday, March 23, 2009

::TaK boLeh naiK::


~lewat sore ptg itu kami coba memecahkan lemak yang bertepu, mencairkan otak yang beku dan mencuci mata yang bersawang dgn xtvt riadah yang amat memberi kesan pada kami........
dgn hanya berkoskan 13 hengget kami berjaya membeli layang-layang yang aku kira amat canggih berbanding dengan zaman jahiliah aku dulu. xtvt kami pada kali ini ~menaikkan layang-layang di taman metropolitan kepong.
cobaan pertama dimulakan oleh aku~aku pernah bilang agak sedikit kasihan pada zaman kecilku..aku xpernah khatam bermain layang-layang.. sumpah aku xtipu mungkin ini kali ke 3 atau ke 4 aku bermain layang-layang sepanjang 25 thn ini.



akibat kependekan akal.. aku gagal menaikkan layang2... amelia yang pakar dlm naik menaik ini mula mengeluarkan skill.. dulu masa zaman kecik dia pemain wau terhebat di kelantan.. betulla! :P

atas sokongan padu oleh jurulatih tak terlatih(farez) layang-layang itu hanya mampu naik beberapa meter sajork....

kami xmengalah.. cobaan dari farez pulak... hurmm tiada peningkatan.. mungkin gadis2 pasukan sorak tepi padang tak cukup power beri sokongan pada dia.. tapi aku kagum kamu lari satu padang dan boleh berlari laju walau peha kamu beratnya bertan-tan..tahniah.


aku juga xmau mengalah!! cobaan lagi.. coba dan terus mencoba..tapi gagal lagikk!!


*akur dgn kegagalan..



aku rasa kalian patut coba xtvt ni.. serius aku dapat rasa lemak2 tepu itu mulai cair.. dan aku dapat rasa peluh seperti aku bermain bola tampar waktu darjah 6 dulu.




*kami akan kembali

aku rasa faktor layang2 xnaik adalah disebabkan masalah genetik kita la geng.. kita semua kan kerdil,,ketinggian tak mencapai tahap piawaian,,kalau hilmi join mungkin naik..kan?kan?kan?

::peha n kaki aku sgt skt2 lagi akibat berlari 1 pdg..lemak dh pecah ek?

7 comments:

.::haS::. said...

best nye..tempat ni kat kepong yang kat tepi jalan tu ke?yang ramai org men layang2...

me8311 said...

mm betoi tu..kalu aku join mesti layang2 naik tinggi..bukan sbb aku tinggi tapi sbb aku teror..lgpon kecik2 dulu aku memang buat layang2 sendiri.main tepi rumah je..selepas musim menuai padi...haha..!

Lily.Lulu said...

beshnyaaa ... sangat suka main layang-layang

dah lama x ke sini

izza said...

mak aiii..
ko dah g main layang2 dlu sblm aku...
x aci nih...
aku jeles!!!

f a r e E z a N said...

has: aah kat tmn metropolitan kepong.. jom ah memecahkan lemak di sana hehe

hilimi:jibex kate ko pakar dlm naik menaik. bukan aku yg ckp die yg ckp hahaha jom maen kat umh ko nak?

lily: aah besh ah lily g ah maen ngn EA heh

izza: maapla hehehe jgn jeles jom maen jom!pektis lari dulu 1 shah alam taw :P

Tukang cerita said...

Bestnya....
teringat kenangan dok kat kg dulu...
main layang2...pondok2...masak2...
paling best, main kawen2.....

f a r e E z a N said...

kak nurul: kawen2 ek? kite pon penah main ah tapi kawen ngn kwn pompuan hehe agak pelik ah :P