Tuesday, March 10, 2009

::OkLah Tuh!::

~aku ader terbaca mengenai penilaian personaliti berdasarkan tulisan seseorang...oh aku igtkan intan jeh slalu buat teori sindrik sb dl die pakar tgk tulisan orang sebab die ske mepek n komen tulisan orang bla,bla bla,bla... persoalan aku skrg nie aku mcm ragu2la...

ishhh... aku cm xtawla aku nie jenis yg mcmmane kalu nk dinilai berdasarkan tulisan.... emmm malu nk tjk.mmmm aku igt lagik apak aku ckp tulisan aku kalah tulisan doktor .. apak aku belagak sb dia juara tulisan cantek antara fmly aku... abg sulong aku, abisam pon cntek gak tulisan bersastera gituk sesuai dgn puisi2 die cipta huhu..kalu apak aku no 1, abisam aku no 2 aku no berapa?abg2 aku yg lain n adik aku buta huruf xtaw menuleh *dengki tulisan dieorang



npk x?xnpk kamu butela kot..... :P aku mmgla kene tulis laju2 mane leh tulis slow2..aku mdgr melihat, menulis dan bercakap..ha hebat x aku buat sume keje 2 dlm 1 masa?sb tuh tulisan aku ginih... ppptuuiii

tulisan normal aku adalah seperti di bawah heh



ini tahap slow aku tulis.. dl tulisan aku xginih sb slalu kene tulis laju2 so dh terbiasa..*ini bukan alasan ekekeke ala tulisan hodoh ker cantek ker xmelambangkan identiti seseorang sume tuh karut jeh huh!! aku xstuju dgn prsonaliti berdasarkan tulisan... kalu orang bute tuh guna braile xkan dieorang xder personalitikan? ha nampak dctu pentipu hakhakhak aku ader alasan yang kukuh....



*ada orang tuh kate tulisan aku bengkang bengkok sewel mcm orangnye.. tarak masuk akal btlla!

12 comments:

intankurus said...

makcik xtau bace pon bleh bace ko jan.tgk kaki dah tau dah xpayah tgk tulehsan ko 2 comot.ak penah gelak tulesan ed yg pelik 2.tp.tulehsan ed lg cantek dr tulehsan ko.xcaye tgk kaki aaa.betoi.sumpah xtipu

naNi said...

kita seupa!!akunya tlisn pun bruk! kt dlm klas aku dulu antara dak pmpuan sume aku rase akunyer tlsan lah paling xcntik tp aku cntik!!hahaha

Tukang cerita said...

Apsal bila tulisan buruk jer org sama kan dgn tulisan doktor?
En. hubby akak doktor, tapi tulisan dia cantik maaaaa...
patients dia kata,...
'Tulisan Dr. macam tulisan pompuan...'
kui...kui...kui...

aloy_paradoks said...

eleh,,tulisan tak chantek mmg ckp camtu.....hahaha

sepul said...

woho tulisan mcm budak darjah 3 anggur. jgn marah... ;)

deennasour said...

dato dr. fadzillah kamsah salu cakap sal tulisan ni.
tulisan tinggi tu, berjiwa tinggi.
fikiran celaru2 tu otak celaru. senang kan? hehe

intan kurus said...

pemintaan.pemintaan.postkan entri tulisan yayed.

f a r e E z a N said...
This comment has been removed by the author.
f a r e E z a N said...

intan kurus: die lainla..die xamik art xbuat sketches hahaha...oi jgn arapla..aku xkan jthkan maruah aku sendrik muahahahaha

nany: ye r nany yg penting kita cntek kan..the?

kak nurul: hubby akak doc skt puan ek?doc skt puan jeh tulisan cntek hehehe ampunn......gurau :P

aloy: meh cni aku nk nengok tulisan bangsawan cantek ke dok

sepul: saya kelas 3 durianla la..

dennasour: saya memang mereng :P

Qing Cai said...

lacoste polo shirts
the north face
cyber monday deals
nba jerseys
the north face uk
michael kors factory outlet
ralph lauren uk
lululemon outlet
air max 2015
ugg boots
hermes belt
calvin klein underwear
louis vuitton bags
oakley sunglasses
hermes birkin
oakley sunglasses
canada goose coats
cyber monday 2015
moncler coats
links of london
ugg outlet
the north face jackets
ray ban sunglasses
michael kors outlet store
louis vuitton handbags
oakley sunglasses
beats headphones
louis vuitton
tiffany outlet
barbour coats
cai20151020

dong dong23 said...

pandora jewelry
adidas originals
ray ban sunglasses
celine handbags
juicy couture
michael kors outlet clearance
ray ban sunglasses outlet
jordan retro
giuseppe zanotti
coach outlet
longchamp bags
jordans for sale
adidas trainers
louis vuitton outlet
coach outlet online
kevin durant shoes 8
michael kors outlet clearance
cheap jordan shoes
nike air force 1
air max 90
asics shoes
timberland outlet
nike outlet store
longchamp handbags
tods shoes
louis vuitton outlet
kate spade handbags
jordan retro 3
polo ralph shirts
christian louboutin shoes
gucci
ralph lauren polo outlet
michael kors outlet clearance
rolex watches
coach outlet
toms shoes
christian louboutin flats
fitflops sale clearance
louis vuitton
coach outlet store online
20167.23wengdongdong

Mie Helal said...


I definitely love this site
http://www.kuwait.prokr.net/
http://www.emirates.prokr.net/