Tuesday, March 31, 2009

::saYa xLetih daH :P

slalunya saya akan merungut kalu kene kaver asgmnt sepot..tapi arinih saya xmerungut pon malah saya lagik2 suke.. huhu aku sudah gilak!

nthla sb mcm ader smgtla plak arinih buat sukan setelah setahun aku berkecimpung dlm bidg kepochi nie.. hurmm

mungkin sebab 'die' kot hahaha

npk x? uppss bukan yg tgh pegang kamera ni ek

tapi si baju merah tuh... xnpk?

jap kasi zoom.. hurm xjelas gak

kalu xnpk bc newspaper arinih ek.. AZIZULHASNI AWANG la.. yang menang pingat perak dlm kejohanan trek dunia kat poland.hebat ah abg kayuh laju2!! yeehaa!!

*senyum syok sendiri*



kalau dikira milage aku arinih dh smpai terengganu dh.. dari perak aku trus ke cyberjaya..then ke klia..terus ke bukit jalil n patah balik ke klia atas kecuaian si farez sengal ni tglkan tripod kamera die yg dah xlaku tuh kat klia.. huh! tapi xpe aku senyum lagi sebab penat pon xkesah sb dpt kaver abg zul ekekeke. (adikla :P)

tahniah!

::perasaan: farez,,,aku tg dia sms.. nk banje aku atas kemengan die tuh..ko nk ikut?wakaka.



2 comments:

Aloy Paradoks said...

aku pun boleh kayuh laju laju..

Hilmi Haji Ali said...

memang best kalu tak ke'best'an ko tu akan dikongsi bersama dengan aku..sbb kalu tak aku akan intibiu dia secara 1 by 1 !! tapi tak jadi..
eh ko dah main2 sms ngn dia tak..?? opss!! jgn marah ye yayed