Wednesday, March 25, 2009

::Bdk keciK sudaH tErbanG :(

~budak kecik sudah terbang... cptnya mase berlalu.. seawal 4 pagi aku di klia mewakili famili aku mghntar bdk kecik nie...


nurul azreen yahaya budak kecik yang dulu suke nyonyot(isap jari) spjg mase, dah kene berdikari menuntut ilmu kat negara orang. sb tuh aku kate cptnye mase berlalu..

aku: kak de, cam xcaya je ek alin nk g dah..
kak de: asal lak btlla die nk g blajo
aku: ye ah dulu alin kan ske nyonyot jeh mana aja mesti ngn ibu jari die,,dah besaw dh die
kak de: mmglah die yg dh beso ko tuh xbeso2.. dah keje tapi xkawen lagik.. kak de dh anak 3 dah..
aku: erkk..yela.. *aku dah tua!!!!(br tersadar)


1/3 daripada mereka.. ( dari kiri: kak de,iman,pak nde,along,bdk kecik,izzah, mak nde, gf)

mereka keluarga kedua aku.. aku membesar dgn famili ini juga walau berlainan kulit dan bangsa..(bangsa? :P) pernah aku beritahu di dlm blog ini zaman kecik aku hanya berdua dgn mygulfren, jaja kemana aja ada dia n aku, brg pon sume sama kaler jeh lain2 hehe.. kembar yg xseiras x sewarna langsung hehehe

kami mula berdikari mase smbung belajo sb xdpt di tpt yg sama n mula sibuk dengan keja msg2 menjadikan kami xsekembar lagik tapi die ttp gf aku.. hehe. aku syg mereka kerna mereka keluarga yang sgt baik ati.. manyak dah budi baik mereka yang masih dihutang oleh aku.. aku bertuah ada 2 mak apak n ader akak2 yg ramai :)

cik engineer, krm brg leh kat sane? gadget2 jepon murah2 kan? tlg gtaw yg latest ek huhu

budak kecik blajo rerajin ek.. xmoh nanges2 kat sana.. pggl doremon kalu nk blk taw.. gud luck bdk kecik.. kami sume sudah mulai rindu sama kamu. :( muaaccxx!

6 comments:

Aloy Paradoks said...

wah jaja,, rindu lak kat member2 lame tetibe..... hampeh tul...

Unknown said...

swarovski jewelry
basketball shoes
karen millen dresses
mcm outlet
cheap michael kors handbags
true religion jeans
michael kors handbags
prada outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet
tiffany jewellery
michael kors outlet
black friday 2015
air jordan shoes
wedding dresses
nobis outlet
toms outlet
belstaff jackets
adidas outlet store
roshe run
futbol baratas
fitflop clearance
ugg outlet
polo ralph lauren
christian louboutin online
tiffany and co jewelry
soccer jerseys
ray ban sunglasses
winter coats
moncler jackets
cai20151020

منصتك الاخبارية said...

https://decor-ksa.com/
https://3kary.com/property-status/farms-for-rent/
https://3kary.com/property-status/farms-for-sale/

شركات تنظيف said...

شركة تنظيف كنب بالرياض
افضل شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة تنظيف منازل بجدة
شركة تنظيف مسابح بالدمام
شركة مكافحة حشرات بمكة
شركة رش مبيدات بجدة

rehabgad1 said...

Good write-up. I definitely love this site. Keep it up
http://rehab.brushd.com/?mr=1524160787
http://prokr123.mex.tl/
http://prokr123.postbit.com/
http://shameldammam.com/

rehabgad1 said...


Good write-up. I definitely love this site. Keep it up
http://prokr114.bravesites.com/
http://rehabgad.angelfire.com/
http://proker.ucoz.ae/blog/
http://saudi-carrier.com/
https://www.prokr.net/ksa/jeddah-water-leaks-detection-isolate-companies/