Sunday, March 22, 2009

::TiaDa TajuK::


kobek2 terjumpa gnba ni..
sb genap setahun gmbar ini diambil
jadi saya ltkkan dlm en3 nie
insiden kereta digun yang pancit
pulang dari kerja..
kami ahli wonderpet dgn gagah menolong
gambr ini gmbar dolu-dolu
ms kami sdg berusaha kembangkan eduwebtv

kalau kita cerita pasal dolu2
pasti tak sama dgn sekarangkan
kalau ingat tentang dolu2 pon
pasti sume tuh tak boleh dtg blk kan?
*saya ngomel apa nie?
perangai dolu2 ada lagi ke skrg?
impian dolu2 tercapai x skrg?
kalu x ini belom lagi dolu2la!
saya belom keluar dr dolu2.
dolu2 itu kini dan selamanya dlm dr saya.haiihhh...
*sy yang sdg tingtong. bye.


2 comments:

aloy_paradoks said...

Tiada Tajuk? erm mcm kenal je ayat tu..

Jan dtg la majlis tu,, tapi aku buat dlm rumah je.
Jusco Bukit Raja tu, masuk dan jalan terus je sampai jumpa Palm Garden.... kalau tak tau jugak ko dtg Jusco Bukit Raja pastu kol aku..

28 Hb,, jam 8 suku malam...
kalau ada member nak buat show main gitar sambil melalak atau apa saja...sila gitau aku..aku amat menghargai....

Aku tak ambil bayaran dan tidak memberi sebarang bayaran... sekadar berkongsi minat dan kecintaan...

Datang jgn tak dtg (kalau sudi la)

f a r e E z a N said...

aloy: sygku..maap aku xbisa dtg.. aku ada tugas di pwtc..aku kena ikut hishamuddin bos kesygn ku..ct aku dibekukan..ampunn tapi aku amat menghargai setiap karya yg kamu hasilkan.. tahniah beb!moga semua baik2 aja ya :)