Monday, March 2, 2009

::SuraT untuK emak::

salam utk mak yang kami sgt sayangi...

mak terima kaseh atas kelahiran kami atas muka bumi ini..subuh tadi kami genap 25 tahun..
tiada kata yang kami nak katakan selain ucapan terima kasih dan bersyukur sebab punyai mak dan terpilih hidup dalam keluarga kita.mak maafkan segala dosa kami sepanjang mak jaga kami selama 25 tahun ni..

mak,

kalau cikgu tadika tanya kami balik apa cita-cita kami, kami nk jawab "saya nak jadi macam mak saya." kami rasa tak cukup lagi buat kami beri segala-gala utk mak gembira dan puas hati...balasan buat mak tak terkira dengan penantian selama 6 tahun kalian berdua untuk dapatkan kami. "mungkin tuhan pilih yang terbaik utk mak sb tuh die amik masa lame"... perkataan terbaik itu tak tercapai lagi mak.. tuhan xpernah silap tapi kami yang selalu buat silap.

mak,

satu perkara kami nak ucapkan buat mak.. "mak hebat." mak hebat sebab setiap bait kata yang mak ucapkan adalah doa yang akan dimakbulkan tuhan,..di dada mak penuh dengan zat dan vaksin yang dapat buat kami berdiri sihat begini.. perut mak yang dahulu seakan naomi campbell mungkin, ada kantong yang kami tumpang utk berteduh,, di faraj mak ada syahid.. di telapak kaki mak ada syurga.. dan bau mak dapat buat rindu seorang anak dan ayah padam.mak hebatkan?

mak,

terima kasih atas segalanya.semoga tuhan sentiasa panjangkan umur mak dan kader baba kerna kami tak sanggup hidup tanpa kalian berdua.

sayang kamu sangat-sangat,
FAREEZAN

`````````````````````````````````````````````````````````


::kami bermaksud saya.(panggilan diri sy pada famili.)

3 comments:

Aloy Paradoks said...

aku pun syg kau,,,,,

nak nangis,,,isk isk isk..

Tukang cerita said...

Hepi besday puan...
semoga panjang umur..
eheks!
~dr, cik nurul~

I'm LeGend said...

lalink...
hapy bedday..
kita berkongsi bulan yg sama..
nnti bula la celebrate sesama
chenta aty bg apa kalini???