Tuesday, April 7, 2009

*haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiH::

aku dihantar lagik..*sigh*
kali ini apala plak *sigh*


kata utk diri sendiri: paling teruk dl kamu penah dianta ddk dlm utan belantara 5 ari, meredah sungai , berkongsi bau-bauan dgn org2 asli, xkan kali ini kamu lemah..bengong!"


kali ni aku risau andai otak aku xcukup zat atau tiba2 otak aku kejang.lagi2 bos besaw ada sama.matila. *sigh*



siap.jom terbang. aku mau pulang cpt2.

hoi!gila kita pegi kamesla!
hah?yeker?lowh....



eerkkk?g ari kames ek? aduyaii...nsbla bakal geng sengal aku kat sane nanti sadarkan aku.kalu x, aku dok sorg2 dh kt klia pg sok.

ini bukan semangat atau xsbr nk ke sana.tp sb terlalu rajin. mls mau pk.


*jelir lidah*


~gile. xpenah dibuat aku packing brg 2 ari awal.slalunya 2 jam sblm pegi.musti ada brg yg tggl nanti akibat terpacking awal.percayalah.





::sandakan, jgn pernah benci aku ya?moga aku baik2 aja di sana. *siiiiiiiiiiiiiigggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*(dgn versi pjg dan kuat)

7 comments:

aloy_paradoks said...

Mcm berlagak je nak g Sandakan,,,,cheh...keji...

f a r e E z a N said...

oit!mari cni tkr dgn aku.bio aku g kelas ko g sana buat keje utk aku. ade brani?

izza said...

aku nk tukar...ko jaga kelas komputer aku bley???hehehehe

Lily.Lulu said...

beshnyaaaaaaaaa !!!
gi sandakan sambil bekerja
save duit
:D

FareeZan said...

izza: ha bolh sgt cik izza..aku pon ske rotan2 ank murid nie haha.

lily: xdok pe la kat cni huhu. save gak duit sume org tggung :P

intan kurus said...

jan oh jan.pic 1st yg petak2 tu pe jan?ko jgn ckp ko maseh memakai nye.

FareeZan said...

intan gemok: the? apela? bjla sengal!! bio la akukan colours of ranggoli..buweekk!