Thursday, April 23, 2009

::peRo2,3,4,5,6,7,8,9,10::

aku xtaw bp kali aku khatam buku perempuan simpanan nth.aku baca n baca n baca.walau buku azizi ali "MXE" yang aku kira lagi banyak ilmu untuk menjadi seorang jutawan tuh lagi berpaedah, aku lg rela bc buku sindiket soljah ni.
4 buah buku aku bwk. 2 saja yang aku mampu khatam. walau buku cerita dongeng rakyat malaysia & jerman nth apa2 nth aku lyn aje.(ha aku bc buku jerman taw skrg..*aku tipu.buku 2 dwibahasa dan aku rase 20minit lagi aku akan menjadi eskem malaysia perisa milo. gile sejuk py aircond.gile boleh buat aku lelah kali slalu mcm nie.

"w** 201!''

ye saya!

mmmm cik kami dah cek,dh tkr brg..tapi xpt detect lagi.sb bunyi tuh masih ader.apa kate cik tgl kat cni 1 ari?

oooo ek?kalu ltk 1 ari xleh baik jugak mcmane?

oh itu saya tak leh nk jaminlah.kita cuba.

dlm ati: ~dari 830 pg hingga 530 ptg bkn dikira satu ariker?oh bukan 1 ari lagik ek?dia igt keje aku kena anta kete jeh selalu ek??


inilah masalah yg berlaku pada aku bkn saja 2 ari yg lps tapi beberapa ari,beberapa minggu,malah beberapa bulan.aku letih nk anta kete ke pusat servis. aku habiskan masa off day aku untuk tg kete kat pero2 jeh skrg nie.

di mana tahap kualiti brg buatan malaysia?atau aku kena pertikaikan tahap kecekapan or kemahiran bangsa aku sendiri?sape yg salah? brg malaysia atau kemahiran bangsa yang dicintai oleh malaysia nie?aku xlarat nk naik angen dh. dh repot pd hq pero2 pon xjln gak.ini bukan peroDUA tapi peroSEPULUH buat aku.



ni yg leceh pakai kete melesia nih huh!~eceh.

9 comments:

.::haS::. said...

huhu..sabo lah ye..bajet ciput mcm kita ni..kete malaysia je lah yg mampu..kang kalo ko dah khatam buku azizi ali tu..n dah jadi kaya..ko bleh beli kete yg bukan kete malaysia..haha..

FareeZan said...

has: ye cik has.rasenya saya dh kene mula bc buku azizi ali tuh.
hehe.

Lily.Lulu said...

mungkin dia punya mekanik yang tak teror kot. sbb tuk tak dapat detect kat mana bunyi yang keluar tu

cuba la pergi tmpt pero2 servis lain pulak. mana la tau kan

hehehe
:D

intan kurus said...

ak rs bukan slah makenik ni.ko je celemoih,pegang ap pon rosak. x caye tanye tali beg laptop ED.

ZaritH said...

yang,
keta tu ape yg rosaknye?
kete aku pun baru je ok ritu sampai 3 4 kali berulang ke pusat servis.. mane tau aku boleh tlg..

FareeZan said...

lily: hurmm xlarat nk tawaf dah satu perodua kat kl nie dh.same jeh.anto kat kdai mekanik biase lg ok.

intaGEMOK:ye sy taw kekurangan diri saya.ko g la geng yayeed.blah!!

zarith: aku kalu nk ke kiri or kanan bunyi mcm bende patah kat bwh kete.dh tkr lower armla mcm2la xder gak baiknye.aku xlarat 2x komen kat hq.bodo py pero2

國倫老師Teacher said...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

鐵板豆腐Fay said...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室