Wednesday, April 15, 2009

::Yg peLik2::

beberapa menda yg pelik aku jmp di sandakan yg aku rasa mungkin xdok kat cni..

kfc yg ader bk khemah kat luar.. fresh air~

tomyam seafood~agak pelik.kami mtk tomyam seafood. rupenye tomyam seafood kat cni gune bebola sotong,bebola ikan,bebola ketam,bebola udang.. :P kesimpulannya xdok isi seafood pon dlm tuh. kalu mtk tomyam ayam die kasik bebola ayam ah kot~aderker?



avocado ice blended........die guna buah avocado bukan pati taw pastuh diblend..rase?mak aihh seperti kamu blend telo mentah then buat jus.. huhu (mungkin bkn tekak org semenanjung kot..)




lena gle bdk nie tido.. penat tg mak die meniage kat paso kot.. slumber, gile santai... hehe. maap candid! :P

5 comments:

me8311 said...

la bebola udang, bebola ketam tu seafood la tu...yg peliknya kenapa dia jadikan bebola..maybe sbb nk jimat kot..ye la kalu semua jenis bebola ni dipadat2 kan..isinya pun skit je..so save budget la..senang nk sediakan xpayah susah2 cuci ke apa ke..beli je yg dah siap dr kilang...

aloy_paradoks said...

jadi? puas la kamu mkn bebola ye...

FareeZan said...

himi: tp agak2la weyh..baik aku order yong taw fuuuu. lagi kenyang huh!

aloy: mkn bebola?erkk?

FareeZan said...

himi: tp agak2la weyh..baik aku order yong taw fuuuu. lagi kenyang huh!

aloy: mkn bebola?erkk?

Lily.Lulu said...

kat sana mmg pelik pelik
pernah ke KK dulu

apa2 pun KL tetap di hati
huhu ~