Sunday, April 5, 2009

::aMyliza Kawen Dah::

~tahniah buat amyliza krew editorial di eduwebtv yg telah menyertai musim mengawan bersama pasangannya pada tahun ini. :P

amyliza&fizie


sabtuker ahdker ari raye ker thaipusamker kami ttp beroperasi mcm kfc 365hari heh tp xmnjdi mslh lgsung diantara kami yg bekerja utk dtg ke majlis amyliza nie.. rombongan cik kiah bermula dari opis dgn 4 bijik kete yg kesemuanya dr editorial team meredah ujan lebat bagai nak gile dari sri damansara ke salak tinggi.. area nilai dh tuh. jauh xjauh kiteorg g lunch huhu.

team gadis2 jelita..gadis ek mie?haha

team 2 bdk kameraman yg sentiasa mengekalkan kesengalan...

*jauh dibelakang team mr kana&jibex

dtg2 kenduwi dh nk abes daa.. kul 3 dah pon bak kate rudy"korg dtg time amyliza dh nk msk tidola.." :P

po-g dan hadiah dr departmnt kami... berat n besaw taw.. besaw dr po-g tgk cian die agkt sorg2 2 makhluk yg kat blkg nun buat dek jeh kat po-g..siap lenggang2 bayam lagik.


gadis2 jelita eduwebtv.. nany,fadzila,cynthia(sila tgk iklan ayo seasons :P) malini,amylia n fareezan.. eh hilmi mane?ekekeke

makan time..........

mok ko amik byk sket dging ruse tuh.. aku malu nk ltk manyak dlm pinggan aku..

sy mkn ini saje sb sy amalkan pemakanan yg sehat. sy xmau bela lemak lagik.

fendi xmkn nasik sebab die dh kenyang makan rokok.

gg antara dj yg diimport dari eduwebtv.. gg n amyliza membe satu upm so tlg mnlgla. hilmi pon same gak .. ko tlg pe mie?hehe gg sore ko sdp ah..

reaksi po-g kt blkg tuh: hey mamat nie mnyirap akula..die phm x sore aku lagi sodap. bile nth nk abes.. poyo!

farez antara wakil eduwebtv yg berani menderma sore.. tp xsumbangla..malah medpt tepukan gemuruh..yela sesengal die nie nyanyi je die boleh buat pon hahaha die antara 20 finalis af yg terkeluar awal muahahaha nasib urat leher xputus bang.. *sila jgn malu tempah utk kugiran owg kawen hubungi saya.

*gnbo gelap akibat guna auto flash.. flash besaw xdok. dari kiri farez,en sufian,mr kana,pngntin,hilmi,nany,fareezan. bwh: fadzila,amylia,cynthia,malini.

~lelaki ini.~

~gadisku~

mekaceh kasik bakul nie.. dlam gnbo npk kecik tap bakul ni beso ya hamat leh ltk 5 bijik telo.

akhir kate smge berkekalan la kehendaknya tahniah buat pasangan mempelai... semoge blk bekerja dgn cpt sb hilmi dh xthn nk coti huhu~

:: sape penjgkit yg seterusnya?

3 comments:

Lily.Lulu said...

selamat pengantin baru buat kawan mu itu

cantik souvenir dia
:)

intan kurus said...

yg tua-tua bangke lain 2 bile plak?nympah la ak tgk muke buat-buat muda.=P

FareeZan said...

intan gemok: aku xkan?xkan mok? muahahahaha