Friday, December 26, 2008

::BeLatEd besdaY::

agak2 xlewatla utk aku ucap selamat ari natal buat kamu2 yg menyambutnye..
dan pastinya ader antare korg yg sdp coti smpai senin kan..
jadi slamat becoti..
aku jugak cuti smlm..
xder pe yg menarik jln sane sini mcm org gile ngn yayeed
ke 2 shopping mall dgn misi yg xtercapai hakhak gilak..
dan aku buat keje gile
makan buah mate kucin sekilo smpai nk demam nie..
selsema dh dtg hadoila!

selain tuh aku sempat larik g ampang g umh mkcik aku
lyn budak kecik nie nk buat besday..
mule2 kami nk buat besday party tp sb
sume ader hal n mase xmengizinkan..
acara potong kek sj sudah..
sori ek ya.. :P
nanti thn dpn cik jan buat ek..

"besday nadia same ngn acik jambu la"
"yeke?hehehe (smbil tersipu malu)
~ank buah aku ni gatai kalu sebut jeh jambu mesti malu2..jambu pon gatai sb die penah kate kat nadia nak kawen ngn die nanti kalu dah beso..rosak2 huh!



tgk tuh mikael ngn bapaknye yg menyibuk

kerol ko mmg slalu sengal..slalu buat rosak gmba huh!


aksi mikael br lps mencuri lipstik mamanye..

tantek x?hehehe~ mika sudah bertukar kepada mimi.. mcm2la ko ni mika dhla muke pompuan huh!

epy belated besday nadia sayang..muaaccxxx!

2 comments:

Aloy / NuruL said...

kalau budak ni anak mak cik ko kenapa di panggil ko Cik Jan?
mesti panggil Kan Jan.

Atau die anak sepupu ko sebenarnya..

aku nak panggil ko Cik Jan gak bley tak?

f a r e E z a N said...

adoi ko ni mmgla kan..anak buah akula ngoi..anak-anak kazen aku, so anak buah-buahanla kan? aku mmg ske kalu ko pgl aku cik jan dr puan jan, paham?