Tuesday, December 9, 2008

::Raye Korban::


~salam pagi semua slmt bekerja buat mereka yg dah mula msk kerja n mgkin dh terlmbat utk aku ucpkan selamat ari ry aji buat kamu semua...

stlh 3ari bercoti n kembali blk ke kl dlm keadaan sesak nk mati smlm akhirnya aku kembali juge bekerja pd arinih dgn ati yg xikhlas huhu..

ari ry aji thn nie famili aku smbut ala2 kadar sajork..lagipon rj aji je kan so mmg tiap2 thn kami xsemeriah raya aidilfitrila,,ditmbah plak dgn kesihatan kader baba yg xbegitu pulih 100% jd kami xpulang kekampung...


sebahagian drp keluarga shaari (famili mak)


tapi penatla gak org xpts2 dtg umh melawat kader baba dr sanak saudara smpailah ke teman2 keluarga kami..terima kaseh ya atas ingatan kamu2 semua yg dtg mlwt kader baba.........


*yany dan opahnyer...

yany juga pulang tgk tok babanye... makin bulat mate dak nie..mak kate muke yany cm aku ms kecik2, pttla yany cumil..muahahaha


dan aku sudah berjaya dukong yany hehe

alang a-yoes yg dh gelap setaraf kulit ngn aku hahaha

sb aku blk awal dr abg2 aku, aku luangkan masa khas utk kader baba..aku jd driver die nk kesana kemari..disebabkan gian utk bertemu rakan-rakannye aku pon tunaikanlah.. bwk jmp dgn rakan-rakan seperjuangannye dlm satu mjlis kawen ank arwah kawan die... dan aku dgn selumber memakai jeans dan selipa sajork ms tuh, bpk malu gile!! bkn nk ckp g kenduri kawen huh!


berejamla aku dok nunggu dieorg ni dok berborak.....


kader baba bersama sebahagian drpd kengkawannye...


lps g buat spec mate baru apak aku, kami ke bengkel..aiyohh sungguh ngeri..

lihatlah kereta ini..jgn harap aku nk mik blk..dlm diam apak aku nie degil deal dgn tokey kdai nie suwuh repair blk n kasi bil kat die...tapi xmgkin.. jgn arapla nk pakai lg kete nie!!



menggeletar 1 bdn aku ble tgk kete nie n aku kene msk dlm utk amik brg2 yg tertggl dlm kete ..dgn kesan drh yg melambak lagila nk buat aku pengsan.. aku xleh bygkan kace2 yg tebal nie msk dlm mate apak aku..sedeyla!!


kalau boleh aku nk slalu dgn mak n kader baba......... :(

sekian sajork cerita saya.............

ends.





2 comments:

ALOY said...

abis tu mata kader baba macam ne Jan?
ok ke? leh tengok tak?

f a r e E z a N said...

aloy: kejila npk sgt x ikuti perkembangan aku..kate bestfwen..:(
apak aku xder mate kirila..kanan jeh sb kace msk xdpt diselmtkan...