Monday, December 29, 2008

::Hari LahiR Demok::

~selamat ari lahir buat demok saye..orang lain sume dh nk msk umo barula,die laks baru nk cukop umo heh,..3 orang dlm bulan nie aku post en3 psl besday...ramaila plak..

ini cupcake utk yayeed,,cantek gle,..sy suke, thnx havenly cupcakes...tapi name yayeed slh..tp xpela derla gak bunyik same.. yayeed ni bapak gle fanatik kat team arsenal ..so aku pon tempahlah cupcakes nie..smpai syg nk mknla..


xder pe yg special, cume aku smbut besday yayeed dkt bora ombak kali nie.. ~ the food is not that fantastic but the ambiance is appealingla...suasane die tuh mcm ala2 romantik gitu :p walau aku nie bukanlah ROMANTIK! ah tercabar ok ble diberi kenyataan begitu huh! berdua lebih baikla kunun..

memula mmg aku ckp kat yayeed kiteorg be2 jeh g celebrate tp aku rs cm semcmla plak dhla be2 kat tpt cm 2 sungguh aku cm malu nanti hakhak xleh blahla :P btlla aku ni terok! xromantik langsung! pas jeh org2 kat bora ombak anto cupcakes smbil menyanyi lagu epy besday maka keluarlah juga budak2 ini....


*trmsuk juga en jmbu

mekaceh rerakan yg ku syg hehe...mereka juga turut join same..thnx ya utk surprise yg kelam kabut hahaha klako..tp xpe janji korg kenyangla ek..yela mkn free mmgla kenyang ek huhu

farez skt ati dgn arsenal sb arsenal hebat dr liverpool haha jadik die bengang n xske cupckes nie die nk mkn logo arsenal haha




* 3 ketoi bdk jantan yg xberapa jantan




untuk besday boy dr saye :)


*ganba blur

to demok: semoge panjang umo n dimurahkan rejeki..semoge ape yg dihajat tercapai ek...n tahniah sb berjaya xisap rokok dah sebulan..hehe teruskan usaha itu ek...i akan terus menyokong demi nyawe n wang ringgit :P

n i dh sedar ixleh jd mcm org lain..fareezan ttp fareezan n fared ttp fared..maceh ya. lup u chup,chup..*malu wink!wink!

ends.

::tahniah pada intan gemuk sb melangsungkan pertunangan dengan zaidi..maap xdpt hadir sebab demam.. intan yg sedang sentap...kami syg kamu!!

3 comments:

Aloy Paradoks said...

ko sayang ke demok tu?
wajib jawab soalan ni!

FareeZan said...

sygla mcmner aku syg ko hakhakhak ko jeh xsyg aku huh!

Aloy Paradoks said...

ko mmg pandai bermain bermain kata kata,,