Monday, December 22, 2008

::kaMi daH sEteL::

kami bertujuh sudah setel hehe.. aku, yayeed, farez, amelia, fazi, helmi n jambu..telah mengikuti satu kursus wajib yang kami kire cukup membebankan nanti hehe


bertempat di kelab sultan sulaiman kg baru..selama 2hari..kami telah berjaya mengikuti kursus kawen...lalalalala girang rase ati..adakah kami akan melangsungkan perkahwinan dalam tempoh masa terdekat ini? jawapannye..oh tidak kot..xsemestinye ko nk kawen baru nk mik kusus kan?


mengikut desas-desus orang ramai yang dah mik kusus ni., mulai thn dpn kusus nie stat 3 hari ader qiamulail lagik! arge pon jadik 120 taw dari 80 hengget..jadi kami trus amik keptsan bersenang-senang skrg sblm bersusah2 nanti hakhakhak..so bagi korg sume baik g amik cpt xwugi pon sb sijil kawen laku seumor idup. btlla ustat yg kasik ceramah kat kami pon ader ckp..


ader 6 sesi kalu xsilap akula, selama 2ari dalam kusus ni..,mcm2la die ajo korg of coursela sume yg libatkan perkahwinan..bagi aku g kusus ni cm biase jer ader ustat yg bosan ader yg beshla..tp sebab aku g ni utk dptkan sjl n xder feel nk kawen dlm tmpoh mase tedkt ni, aku rase cm biase je la..tp bab hubungan n komunikasi aku rase bestla sb bkn leh berguna ms dah kawen nanti tp mase dlm relationship ni jugakla... kire okla xbosan sgt sb kiteorg g reramai ader geng..


jenuh gakla nk abeskan dlm 2 ari tuh hehe sb kene ddk dgr kusyuk2 adoi aku mencila kene g kusus or ceramah bagai..tp akhirnya alhamdulillahla


aku pon xphm dak2 ni sempat buat lakonan sengal kunun2 amelia ngn helmi g mahkamah mtk cerai bodo gle...


cerai sebab helmi ader gf baru..farez..errkk?


dan cube ditenangkan oleh aku hehehe




walaupepon kami sume gumbiralah dah berjaye abeskan 2 ari kusus nie..n siap ader majlis al-ala konvo lagik hahaha sengal!


korang ble lagik?


7 comments:

Aloy / NuruL said...

mankok jek,,,dah kursus..

shafa said...

tuh ler dgr kata by next year dh 5 ari ek kursus kawin..
xsure 5 or 3...sbb dh xamik port..
almaklumlah dh kawin....
hehehehe....

..izza.. said...

xbest la g awl²...
x terasa kemeriahan bile nk kawen nnt...heh heh heh

intankurus said...

hoihhhhh.seyesssss gedik kep korg.huhuhhu.mencikla asyik kene tinggai jeh!!='(.time kawen laju jek g kusus ek.kusus belaja kete sume wat bontot lenguh ek?ad simok sorang 2 tayar je pancit lebeh.L bekurun nk abis.aaaa teke sape?hanye ak,merah dan kau je tau sape nak kate sampai pancit tayar.huhuuhu.syok ap 5 ari.lebeh memahami isi kuku rumah tangga.mane tau dalm 5 ari 2 ad chef nk turun resipi mask2 yg leh memikat suami.sure ko kene amik blik kusus kawen next year.kompom!!

f a r e E z a N said...

aloy: padan muke ko hakhakhak matila ko kene kusus 5 ari slh sorg penceramah ustat aziz :P

kak shafa:ustat tuh kate 3 ari..slamatla akak dh kawen hehe

izza: ala kalu agak2 lupe leh amik lagik kan?hahaha xkose aku!

intanGEMOK: oitss mokcik!patutnye kamu yg amik dl sb ko dh nk kawen tp kiteorg laks yg terover.. biasakla kiteorg kan advanced dr ko yg dok dlm gua tuh hahaha.. hurmm org tuh bakal dptla thn dpn..dr org ader lesen amik 2x laks tuh tp xpenah bwk keto watpe la..lu pk la sindrik huh!

intanKURUS said...

babik la kann.huhuhuhu.driff tgk skrg.ha.tauxpe.korg memang over.bak kate dayah~gedikkkkkk laaaaaaaa.HUHHH sudah la pajijan!!hujan emas dinegeri sendirik tau.Hujan Batu dinegeri boyfren!!!

f a r e E z a N said...

uwaaaa!!! sentapla plak!!piggy!! muahahaahahahaha sbnrnye ko yg dok negeri batu sb tunang ko dok batu gajahla!! kalu org dengki mmg gituh xpe2 sabaw ye lalink.. ble nk dtg kl?promosi tiket ktm ke kl dr epo 1hengget jeh..so tg pe lg?jom jln2?